Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego » | Od najstarszego do najnowszego
Wyszukujesz w serwisie gliwice.gosc.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
To oznacza powrót stałych rozwiązań - mowa m.in. o zakupie papierowych biletów miesięcznych w Punktach Obsługi Pasażera i poprzez przelanie określonej kwoty na konto organizatora transportu.
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia przeprowadziła sondę dotyczącą modernizacji karty ŚKUP. Zdecydowana większość pasażerów opowiedziała się za aplikacją mobilną.
Duże zmiany czekają pasażerów komunikacji miejskiej w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Trwają prace nad wprowadzeniem zupełnie nowej Metrokarty, która zastąpi trudny w obsłudze system ŚKUP.
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia potwierdza: przyczyną niedziałania systemu ŚKUP jest atak hakerski. Przypomnijmy, że od środy pasażerowie komunikacji publicznej nie mogą korzystać z kart, na których mają zakodowane swoje bilety. Pozostają zewnętrzne aplikacje elektroniczne oraz tradycyjne bilety papierowe.
Od kilku dni trwa usuwanie awarii Śląskiej Karty Usług Publicznych. Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia informuje, że system może zacząć działać w tym tygodniu.
Uwaga pasażerowie w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Od czwartku 28 września przestanie działać system Śląskiej Karty Usług Publicznych. W październiku zastąpi go nowa odsłona platformy sprzedażowej - Transport GZM.