Stare pomysły, nowe odsłony

Słowo, obraz, ruch – w reklamie już dawno wykorzystywano różne środki i nie jest ona wytworem współczesności.

Klaudia Cwołek

|

Gość Gliwicki 18/2016

dodane 28.04.2016 00:00
0

Kameralną wystawę pt. „Siła zabrzańskiej reklamy” można oglądać do połowy maja w siedzibie Muzeum Miejskiego w Zabrzu przy ul. Powstańców Śląskich 3. Jej uzupełnieniem było spotkanie z autorką ekspozycji, Urszulą Wieczorek, która przygotowała prelekcję o zabrzańskiej reklamie sprzed lat. Można było nie tylko poznać historię reklamy i jej zastosowanie w dawnym Zabrzu (niemieckim Hindenburgu). Był to zarazem mały spacer w różne miejsca, wyznaczony szyldami i afiszami, które miały zachęcać do aktywności potencjalnych konsumentów, a przy okazji także prezentacja miejscowej przedsiębiorczości, w której szczególną rolę odgrywała kiedyś społeczność żydowska.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

Czytasz fragment artykułu

Subskrybuj i czytaj całość

już od 14,90

Poznaj pełną ofertę SUBSKRYPCJI

Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
1 / 1
oceń artykuł Pobieranie..

Zapisane na później

Pobieranie listy