Naprawa nieprędko
Kierowcy jeżdżący po pofałdowanej nawierzchni zabrzańskich odcinków średnicówki dopiero za rok mogą spodziewać się... zaledwie programu naprawczego.
Choć DTŚ to – obok fragmentu autostrady A4 – najważniejsza arteria drogowa aglomeracji górnośląskiej, w niektórych miejscach odbiega od oczekiwanych standardów. Oddane do użytku w sierpniu ub. roku odcinki Z3 i Z4 w Zabrzu, o łącznej długości ok. 3 km, kosztowały 184,1 mln zł, a już w momencie otwarcia były prawie w całości uszkodzone.
Dziękujemy, że z nami jesteś
Subskrybuj i ciesz się nieograniczonym dostępem do wszystkich treści
W subskrypcji otrzymujesz
- Nieograniczony dostęp do:
- wszystkich wydań on-line tygodnika „Gość Niedzielny”
- wszystkich wydań on-line on-line magazynu „Gość Extra”
- wszystkich wydań on-line magazynu „Historia Kościoła”
- wszystkich wydań on-line miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”
- wszystkich płatnych treści publikowanych w portalu gosc.pl.
- brak reklam na stronach;
- Niespodzianki od redakcji.
- Zobacz więcej w bibliotece
Masz subskrypcję? zaloguj się
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
1
/
1
oceń ten artykuł
Możliwość oceniania treści jest dostępna tylko dla subskrybentów. Masz subskrypcję? zaloguj się